Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 11 november 2010

Mandala och lite annan luffarslöjd



Jag kunde inte hålla mig..hittade bilder på mandalan men tyvärr inga mått. Men, nu vet jag hur de görs!! Så nu det blir tillverkning. Det är bara att höra av sig om man vill beställa. Priset på nätet har varit då det fanns mellan 180-340kr. Jag tänkte mig 160 + frakt, så det blir kanske 180, mindre om man vill ha flera.

Min första ser ut så här..som ni ser så är den lite liten, jag hittar inget måttband för stunden men.. garnet är ett nystan Zauerball.
Inspirerad av luffarslöjden fick jag även till lite mer saker. Ljuslykta, liten skål och några sjalnålar. Det gäller att jobba på för snart är det julmarknader..




3 kommentarer:

Det växer sa...

Snygga grejer! Jag älskar luffarslöjd.

Efwa - Medea sa...

Superfina och vad kul att ha nystanen i.
Nu kan man köpa mönstret till mössan Happy både i min blogg och via Ravelry.

Smycka sa...

Vilka fina saker du gör! *impad* =o)

Sidor